Saturday, November 17, 2007

Happy Birthday to ME







Selamat Hari Jadi .. to me .. semuga panjang umur dan murah rezeki. Yeyy .. today is the day I was born .. Dillards bagi cuti bergaji on birthday .. and tomorrow is my off day .. so dapat la ahkak relax 2 hari straight kan. Papa Bear keje hari ni .. so pagi2 buta sebelum gi keje sempat wish wife tercinta Happy Birthday. Me .. sambung tido la lepas tu. Cant blame me ok .. just imagine if cuaca sesejuk rasa .. harus la tarik selimut balik. After another hour of sleep .. got up n get myself a cup of coffee. Plan ari ni .. memanjakan diri sikit .. get a pedicure .. shopping .. emmm .. not today cuz me ada function nak attend at 5.30pm kat dillards. So get my pedicure done at 2.3opm. Kes nye sebab nak pakai kasut yg terbukak kat depan kan.. so kena la comel sikit kuku kaki ku .. hehe. Pas tu siap2 around 4.45pm and by 5.20 pm selamat sampai di dillards. Baju kurung moden ni me bawak from KL .. tak sangka ramai pulak yg berkenan. My co workers semua kata cantik .. and one of them (Rita) siap cakap .. 'you didnt look like one of us now .. u look like u hv money' .. boleh .. hahaha .. masin mulut rita .. i will have money .. insyallah. Yep they celebrate my birthday .. siap gan red carpet gitu. Pictures for that .. esok ok.

Reached home around 7pm .. tak tunggu sampai party abis pun .. malas .. n want to be with my beloved hubby. For dinner.. just fried chicken aje. Cadangnye nak ke Olive Garden .. pekena Italian food .. tapi dua2 org malas nak keluar. Papa bear got me a card n Ralph Lauren Jeans. Mom in law n Kristina call me to wish me too. Thanx to family n frens yang wish me ye.

My first birtday celebration kat Dallas. Not bad at all ... ;)

5 comments:

PrettySweetBoy said...

Hi rosie ...

You memang lovely bila pakai baju the kurung ... sesuai dengan " Pompuan Mealau Di Dallas" ...

Pompuan Melayu Di Dallas said...

asal jangan pompuan melalau sudah .. hahaha

kuchai said...

waahhhh akak nita in the making wokeehhh. dah mcm ghopa ana pun adooo. nih kain yg u dapat gift kaann?

eppy bday larlings! may it be as merrier as many more to come. insyallah may yur dreams comes true! spare us ur cake

leleh air liur tgok the jeans wokeh & kasut tuh cantiks tak hengat

Anonymous said...

wow...gorgez ler uuuu-that baju the memang the classic-Farid

Anonymous said...

p.s the jeans tu coolness - make sure u pakai masa balik sini nanti, harus air liur kita orang meleleh...hehehe-farid