Monday, May 11, 2009

Happy Mother's Day








they are like mother to me now ... my sisters


teja disuap ibu tercinta

the kids

my mom-in-law Ruth Deese

Happy Mother's Day to my beloved mom-in-law, to all my sisters, to all mothers out there and to me too. Hari Sabtu petang tu me, my eldest sister dan anak2 serta cucu2 nye berserta gan my 4th sis celebrate kat my house. Walaupun 14 org tapi riuhnye mcm org kenduri kawin. Menu biasa2 aje .. sup ayam, sambal udang, daging goreng kicap, BBQ chicken n beef, sayur goreng n ikan goreng. As for dessert bread butter pudding yang ditempah from Bel. Seronok jugak berpotluck gan family ni sekali sekala kan. Oh anak bujang ku pun ada sama. He n my elder sis sleep over that nite.


As for on the mother's day itself .. anak bujang and me had lunch kat Maju Palace Rest kat Maju Junction. Dua beranak ni kemaruk Dim Sum so lepas la jugak mkn dim sum on that day.

3 comments:

Shopaholic_Sinful said...

wahhh seronoknyer.. sure si Teja tuh riuh kan?! hehehe

Pompuan Melayu Di Dallas said...

si Teja tu mmg lucu .. tapi selalu kena buli gan I .. boleh ... hahaha

kuchai said...

ahahahhaha mau abish laa cik teja tuu raound umah nek su dia

hiks patut laa moden sket gambaq hat last skali ibu mertuaku daa LOL

ooii mana acii balas dendam dim sum nampaknya