Thursday, May 14, 2009

My Childhood Friends































Hari ni I jemput 2 of my childhood frens datang rumah for coffee. Yang berkurung pink tu is Murni and the other one is Norzanzilah or we call her Norzan. Kitaorng ni dah berkawan since sekolah rendah lagi. Through out the friendship tu ada la a few times kitaorg lost contact. But sekarang ni dah tinggal dekat2 (Murni kat Kajang and Norzan kat Bangi) and me kat Semenyih so we make a appoint to meet for coffee once or twice a month. Bila dah berjumpa ni ... apa lagi citer masa sekolah la ...mmg lucu bila ingat2 citer lama kan ... Thanx for coming to my house girls.

2 comments:

Shopaholic_Sinful said...

I am yet to meet my childhood friends... although ada jumpa kawan2 skolah.. but it is not as the same kan?? :)

Pompuan Melayu Di Dallas said...

betul eddie ... kalu childhood frens ni banyak kenangan masih kecik2 la kan .. kadang2 memang lucu ingat kisah masih kita hingusan kan